خرید مطمئن کولر گازی با 8 نکته اساسی

همیشه خرید کولر گازی جز دغدغه های افراد بوده و نمی توانستند به سادگی یک محصول کاربردی را انتخاب کنند. ما در این محتوا بهترین نکات و کاربردی ترین تکنیک ها را برای شما شرح داده ایم

خرید مطمئن کولر گازی زمانی برای شما ضروری می شود که در روزهای گرم تابستان در گرمای سوزان ظهر اواسط تیرماه شما دیگر نمی توانید تحمل کنید و صبرتان به سر آمده است. در این حالت تنها وجود باد خنک کولر گازی است که این مشکل را برطرف می کند. در سال 2019 در خاورمیانه بیش از 8 میلیون کولر گازی توسط مرد خریداری شده و محققان ما طبق گزارشات و آمارهای به دست آمده نتیجه گرفته اند که مردم 13 درصد درآمد سالیانه خود سر سیستم های برودتی و سرمایشی می کنند که کولر گازی بخش مهمی از این درصد به حساب می آید. این آمار نتیجه گیری دیگری نیز دارد این است که مردم بیش از حد معمول هزینه صرف سرویس و تعمیر و حتی خرید کولر گازی می کنند. در نتیجه مردم معمولا بدون تحقیق و بررسی راهنمای خرید کولر گازی به خرید این دستگاه می روند.

ما در این مطلب سعی داریم نکاتی را بیان کنیم که برای شما در خرید کولر گازی در مشهد مفید واقع شود و بتوانید خرید خوبی را از سری محصولات کولر گازی شرکت حامی ساخت داشته باشید.

چه نکاتی را در خرید کولر گازی باید در نظر بگیریم؟

در ادامه 6 نکته مهم که حتما در خرید کولر گازی در مشهد و یا هر شهر دیگر باید در نظر بگیرید برای شما بررسی می کنیم. این نکات برگرفته از سال های تحقیقات و حاصل تجربه های خریداران و کارشناسان ما می باشد.

1- توجه به برچسب انرژی

اولین نکته ای که در راهنمای خرید کولر گازی باید در نظر بگیرید رده بندی انرژی است. قطعا شما رده بندی انرژی را در هنگام خرید یخچال و خودرو و ... مشاهده کرده اید. این دسته بندی و رده بندی بر است مقدار مصرف و انرژی و بازدهی که در مقابل مصرف انرژی دارد، است. شما از روی این برچسب می توانید به کیفیت محصول و بازدهی که در کنار مصرف برق دارد را متوجه شوید. این شاخص مصرف انرژی از A+++ تا G دسته بندی شده است که معمولا A را به خاطر مصرف مناسب و کیفیت بالا با رنگ سبز نمایش می دهند و  هر چه حروف به سمت G نزدیک می شود، رنگ آن نیز تیره تر می شود.

2- کم سر و صدا بودن دستگاه

حتما از راهنمای خرید کولر گازی و سایت های نقد و بررسی در رابطه با  مقدار سر و صدای تولیدی دستگاه سوال کنید. چون اگر به این مورد توجه نکنید، بعد از مدتی ممکن است از خرید خود پشیمان شوید. دستگاهی که سر و صدای کمتری داشته باشد در هنگام مطالعه و خواب شما را آزار نمی دهد و به شما آرامش نیز القا می کند.

3- توجه به پنجره برای خرید کولر گازی پنجره ای

بسیاری از افرادی که کولر گازی پنجره ای خریداری کرده اند به این نکته توجه نکرده اند. در خرید کولرهای گازی پنجره ای باید به پنجره ای که می خواهید آن را درونش قرار دهید توجه کنید. ممکن است پنجره شما در مرکز دیوار قرار نداشته باشد. در این صورت پرتاب باد آن به خوبی صورت نمی گیرد. برای اینکه کولر گازی پنجره ای بتواند محیط را به خوبی خنک کند باید پنجره در مرکز دیوار قرار بگیرید تا دستگاه بتواند به خوبی هوا را در محیط پخش کند.

4- توجه به محل نصب کولر گازی

خب قبل از خرید کولر گازی محل نصب را حتما تعیین کنید. تعیین کردن محل نصب می تواند از مشکلات احتمالی که ممکن است برای نصب به وجود بیایید جلوگیری کنید. البته که مهم ترین نکته مشخص شدن ظرفیت کولر گازی است. اگر متراژ دقیق محیطی که می خواهید کولر گازی در آن نصب شود را بدانید، کولر گازی مناسب تری برای آن محیط خریداری می کنید.

5- کولر گازی های هوشمند را نیز در نظر بگیرید

برخی کولر گازی های هوشمند قابلیت اتصال به یک دیگر را دارند. اگر شما مدل کولر گازی که در گذشته خریداری کرده اید را بدانید، می توانید دستگاه هوشمندی خریداری کنید که کولر گازی قبلی شما به صورت وایرلس متصل شده و از این جهت شما می توانید بهره وری بیشتری از این جهت داشته باشید.

6- توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

ما در مجموعه حامی ساخت محصولاتی را به شما ارائه می دهیم که خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری دارند. اما ممکن است برخی فروشگاه ها به این مورد توجهی نداشته باشند. همین طور ممکن است برخی گارانتی را مهم جلوه ندهند، اما کولر گازی بدون گارانتی اطمینان از شما سلب می کند. این نکته در راهنمای خرید کولر گازی بسیار حائز اهمیت است.

7- توجه به امکانات کولر گازی

این نکته در راهنمای خرید کولر گازی بسیار حائز اهمیت است. سیستم های تهویه مطبوع طیف گسترده ای از ویژگی ها را در خود جای داده اند، بنابراین مهم است که بدانید که کدام موارد برای شما کاربردی تر است یا اینکه کدام آپشن ارزش هزینه کردن بابت آن را دارد و .

مود های مختلف کولر گازی ها: هر کولر گازی دارای تنوع زیادی در مود های مختلف است. شما قطعا با دکمه Mode در کنترلر کولر گازی مواجه شده اید. هر کولر گازی بر اساس رنج قیمتی که دارد Mode های مختلفی را ارائه می دهد. مودهایی مانند قابلیت خنک شدن، رطوبت زدایی، پنکه و گرما یا حتی به راحتی سرعت فن را برای خواب راحت تری کاهش دادن.

تایمر: تهویه مطبوع خود را طوری برنامه ریزی کنید که به طور خودکار روشن و خاموش شود و به کاهش هزینه های انرژی مصرف برق شما کمک کند. همین طور می توانید کولر گازی را تنظیم کنید که خودش در زمان تعیین شده روشن شود تا به عنوان مثال بعد از محل کار که وارد خانه می شوید با خانه ای خنک روبرو شوید و یا اینکه زمان خواب خود به خود خاموش شود. این مورد را حتما در خرید کولر گازی در نظر بگیرید چون بسیار کاربردی است.

ترمستات قابل تنظیم: کنترل کامل دما را با این تنظیمات در دست بگیرید. ممکن است شما نتوانید سازگاری کامل با حالت اتومات ترموستات کولر گازی خود پیدا کنید. از این جهت این آپشن می تواند در خرید کولر گازی در مشهد برای شما کاربردی باشد.

حالت خواب: هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید در یک شب تابستانی به دلیل گرمای زیاد خواب آرامی داشته باشید! خرید کولر گازی با حالت خواب به معنای کاهش میزان سر و صدا و تنظیم درجه حرارت است تا به شما در خوابیدن راحت کمک کند.

8- در نظر گرفتن زیبایی پنل در خرید کولر گازی

از آنجایی که بعد از نصب کولر گازی پنل آن بیشترین چیزی است که در جلوی چشمان ما قرار دارد و حتی می تواند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد پس توصیه می کنیم تا جایی که برایتان مقدور می باشد کولرهایی با پنل زیبا و جذاب خریداری کنید.

  • تاریخ : 1400/09/18 09:32
  • مشاهده : 602

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید