بهترین ترموستات هوشمند چیست؟

ترموستات هوشمند کولر گازی یکی از جدیدترین سری محصولات برای بهینه سازی سیستم های تهویه مطبوع است شما با نکات این مقاله متوجه می شوید که ترموستات هوشمند چیست

آیا می دانید ترموستات هوشمند چیست و چگونه در صنعت کولر گازی ها، تغییر و تحولات بزرگی را ایجاد کرده است؟ در گذشته دماسنج ها در ساده ترین حالت ممکن فقط دمای محیط را به شکل ساده به ما نشان می داد. اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی این وسیله پرکاربرد نیز از غافله عقب نمانده است. از جهت اینکه شما متوجه شوید ترموستات هوشمند چیست، می خواهیم بهترین ترموستات های هوشمند سال 2021 را برای شما بررسی و به سوالات متداول در استفاده از این وسیله را پاسخ دهیم.

راهنمای بررسی بهترین ترموستات هوشمند 2020 ما دقیقاً نیاز به دانستن اطلاعات مربوط به ترموستات های هوشمند با بالاترین درجه در بازار را بیان می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک ترموستات هوشمند برای خانه خود هستید، قطعا می توانید از این لیست، انتخاب خوبی را داشته باشید.

باید بدانید که ترموستات های هوشمند معمولاً با تعداد زیاد بررسی نمی شوند. چون تمام آن ها یک قابلیت اصلی داشته و خیلی قابل مقایسه با هم نیستند. با این حال، ما در این مقاله یک بررسی متفاوت را برای شما ارائه می دهیم.

ترموستات های هوشمندی که در لیست خود گنجانده ایم، از نظر کیفیت، سهولت استفاده و عملکرد دارای نمرات بالایی هستند. اکثر آنها نصب آسان و مزایایی مانند اتصال WiFi و توانایی کاهش هزینه های گرمایش و تهویه مطبوع را تا 15 درصد کاهش را دارند.

1) ترموستات هوشمند Emerson Sensi مدل ST55

این یکی از ترموستات هایی است که توسط پرفروش ترین مجله آمریکایی، مورد تحسین قرار گرفته است. این در کنار ظاهر شکیلی که دارد، ارزش خرید بسیاری بالایی نیز دارد و ما با این نظر موافق هستیم. این مجوز Energy Star است که از انرژی کمتری نسبت به بیشتر ترموستات ها استفاده می کند و تنظیمات بصری آن می تواند به شما کمک کند 15٪ یا بیشتر هزینه های گرمایش و تهویه هوا را کاهش دهید. البته که شرکت سنسی ادعا می کند "23٪" ، اما ما فکر می کنیم که این یک مقدار متغیر است. بیشتر صاحبان خانه کاهش 10-15 درصدی را مشاهده کرده اند.

این یک ترموستات هوشمند کولر گازی دارای درجه بندی عالی است که از نظر تقریباً 90٪ کاربران تأیید شده و در فروشگاه های اینترنتی مثل آمازون، دیجی کالا با فروش خوبی روبرو شده است.

ویژگی های خاص این محصول:

  • گزارش استفاده (نظارت بر سیستم تهویه مطبوع از طریق برنامه Sensi) به شما امکان می دهد مصرف انرژی خود را ردیابی کنید
  • اپ Geofencing به شما امکان می دهد یک مرز جغرافیایی در اطراف خانه خود تنظیم کنید، بنابراین هنگام ورود یا خارج شدن از مرز، سیستم با تنظیمات شما سازگار می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید در تابستان هنگام ورود کولر گازی روشن شود، با تعیین مرز جغرافیایی می توانید تنظیم کنید که مثلا با وارد شدن به شهرک یا منطقه خود، کولر گازی روشن شود و همین کار با خروج شما از منطقه نیز انجام بگیرد.
  • قفل صفحه کلید، بنابراین کسی به راحتی نمی تواند تنظیمات ترموستات هوشمند کولر گازی را دست کاری کند.
  • تغییر خودکار فصلی از رفتن به حالت گرما یا سرما به طور خودکار
  • یادآوری تعویض فیلتر کولر گازی

2) ترموستات هوشمند کولر گازی Honeywell مدل RTH9585WF1004

زمانی که متوجه شوید که ارزش های ترموستات هوشمند چیست، می توانید این محصول را یک مدل قدرتمند بدانید. این محصول به دلیل کاربر پسند بودن صفحه لمسی آن، بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

اکثر مشتریان نظرات بسیار خوبی به این ترموستات هوشمند Honeywell می دهند. آنها بیشتر از ویژگی های هوشمند RTH9585WF1004 و همچنین صفحه لمسی و نصب ساده آن قدردانی می کنند. این گزینه خوبی برای کسانی است که نمی خواهند در این ایام کرونا افرادی مانند تکنسین های تعمیر انواع کولر گازی برای نصب این ترموستات ها به خانه هایشان بیایند.

این مدل ترموستات هوشمند در سال 2019 و 2020 گواهینامه Energy Star را دریافت کرده است. به طور خلاصه، این مدل فوق العاده کم مصرف است.

ویژگی های خاص این محصول:

  • دارا بودن قابلیت هشدارهای هوشمند
  • یادآورها را برای فیلتر هوا و پد رطوبت ساز تغییر دهید
  • اطلاعیه های درجه حرارت برای کم و زیاد کردن آن
  • امکان بازیابی اطلاعات زمانی که اینترنت شما خاموش شود
  • گزینه ترجیحی زبان
  • صفحه لمسی سفارشی سازی رنگ
  • ساعت 12 یا 24 ساعته
  • تغییر خودکار
  • این مدل ترموستات هوشمند با گوشی iPhone و یا تلفن هوشمند اندروید و همچنین IOS و یا رایانه شما سازگار است و فرصتی برای دسترسی از راه دور به سیستم گرمایشی و سرمایشی را برای شما فراهم می کند. هشدارهای هوشمند آن بدون نیاز به نگرانی در مورد بررسی سیستم در زمان خود، شما را در جریان سیستم کولر گازی شما قرار می دهد

3) ترموستات هوشمند Ecobee

ترموستات هوشمند ecobee  الکسا را ​​در آن تعبیه کرده است! کاربران ecobee را به دلیل بهره وری انرژی، نصب آسان و دوام باتری دوست دارند. بسیاری نیز به طراحی صفحه لمسی واحد و میزان پاسخگویی آن اشاره می کنند. از نظر ما و رتبه بندی های این محصول در فروشگاه های اینترنتی، نشان می دهد این محصول نسبت به مدل قبلی، بهبود یافته است. شما زمانی که با این محصول کار کنید متوجه می شوید که متناسب ترین حالت مصرف انرژی با یک ترموستات هوشمند چیست.

ویژگی های منحصر به فرد این محصول:

  • Far-field voice به شما امکان کنترل ترموستات را با استفاده از صدا از فاصله قابل توجهی بدون فریاد زدن می دهد.
  • SmartSensor اگر از نظر گرمایشی و تهویه مطبوع منطقه بندی شده باشید، حسگرهای موجود در هر اتاق تعیین می کنند که آیا آنها اشغال شده اند یا خیر. دامپرها برای مناطقی که اشغال نشده اند می توانند بسته شوند. این عملکرد در تنظیمات موجود است و شما می تواند از این ترموستات برای داکت اسپلیت هایی که برای اتاق های زیادی تعبیه شده اند، استفاده کنید.
  • دسترسی از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه که به تلفن هوشمند، رایانه لوحی، رایانه یا Apple Watch  شما متصل است.
  • سازگار با سیستم های خانه هوشمند دستیارGoogle ، Apple HomeKit، Samsung SmartThings .
  • قابلیت نصب آسان
  • Smart Home/Away یک قابلیت خاص برای "دانستن" زمان ترک شما از خانه است، به عنوان مثال، هنگامی که سنسورها برای مدت زمان خاصی تحریکی را حس نمی کنند، سریعا به طور خودکار بر روی حالت مصرف اقتصادی قرار می گیرند. البته این ویژگی می تواند به مرزهای موقعیتی نیز دسترسی پیدا کند.

ویژگی هوشمند این محصول:

این مدل می تواند زمانی که در خانه و خارج از خانه هستید تشخیص دهد تا دمای داخلی شما را با توجه به تنظیمات تنظیم شده از قبل تنظیم کند یا خیر. با استفاده از یک الکسا داخلی، شما می توانید ترموستات خود را به صورت با دستورات صوتی روشن و خاموش کنید، همچنین سایر کنترل ها یا جستجوی اینترنتی را به صورت صوتی انجام دهید. این مدل ترموستات هوشمند همچنین دارای یک تنظیمات "معکوس سازی" پیشرفته است که با فعال سازی آن می توانید از مرحله 1 گرمایش / خنک سازی به راحتی و به طور خودکار به مرحله 2 منتقل تغییر دهید، سپس دوباره به مرحله 1 بازگردد تا دوباره درجه حرارت تنظیم شده به حالت قبل برگردد.

4) ترموستات هوشمند Glas مدل SIO2-10000

اگر می خواهید متوجه شوید که زیباترین ترموستات هوشمند چیست، بیایید این مدل را با هم بررسی کنیم. این مطمئنا شیک ترین ترموستات هوشمند موجود در این لیست است. این ویژگی از طراحی مدرن و عملکرد بصری با استفاده از فناوری پیشرفته برخوردار است. همچنین کیفیت هوای داخلی را کنترل می کند، که نگرانی عمده در خانه های کاملاً ساخته شده امروزی است. تبادل هوا کم است، بنابراین هوای داخلی آلوده می شود.

یکی از کاربران در مورد نظارت گفته است: "همسرم دارای برخی شرایط بهداشتی است ... ما سعی کرده ایم یک محیط هوای سالم تری برای او در خانه ایجاد کنیم ، بنابراین نظارت بر کیفیت هوا توسط یک ترموستات هوشمند می تواند بهترین انتخاب برای ما باشد."

این یکی از مزایای ترموستات هوشمند کولر گازی و سیستم های تهویه مطبوع است.شما با این مدل ترموستات می توانید به تصفیه هوا نظارت و مدیریت داشته باشید.

ویژگی های این محصول:

  • نظارت بر کیفیت هوای داخلی برای رطوبت ها
  • گزارش کیفیت هوا در فضای باز مواد حساسیت زا، شاخص کیفیت هوا، شاخص UV
  • دستیار گوگل
  • دسترسی از راه دور از طریق برنامه Johnson Controls
  • سازگاری گسترده این ترموستات با بیش 1000 مدل کولر گازی و سیستم های تهویه مطبوع بازار

ویژگی هوشمند این محصول

زمانی که متوجه شوید ترموستات هوشمند چیست، به این نتیجه می رسید که این مدل ترموستات شرایط هوای خارج را کنترل می کند تا تعیین کند چگونه بهترین کیفیت هوای داخلی را داشته باشید. این امر به ویژه اگر سیستم تصفیه هوا در تمام خانه را داشته باشید، برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای جزئیات بیشتر به راهنمای تصفیه کننده هوا در کل خانه مراجعه کنید. با کلیک چند دکمه می توانید ترموستات را از راه دور کنترل کرده و دمای خانه خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید