انواع کولر گازی گری را بهتر از همیشه بشناسید!

اگر قصد خرید از انواع مدل های کولر گازی گری را دارید، با مطالعه این مقاله با ویژگی ها و قابلیت های ویژه آن، بیشتر آشنا شوید

شرکت گری از جمله شرکت های چینی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی و انواع کولر گازی گری می باشد که نام کامل و اصلی آن Gree Electric Appliances Inc. of Zhuhai می باشد و مقرش در شهر "ژوهای" (Zhuhai) در گوانگدونگ چین قرار دارد که در سال 1989 با کمتر از 200 نفر شروع به کار کرده و امروزه انواع گولر گازی های تولید شده این شرکت جزء با کیفیت ترین و مرغوب ترین تولیدات چینی می باشد که در کل آسیا و خاورمیانه به فروش می رسد.

کولر گازی های گری که برای داشتن بهترین راندمان و عملکرد در بدترین شرایط آب و هوایی در پیشرفته ترین و به روزترین مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی جهان مورد بررسی قرار گرفته اند از جمله بهترین و با کیفیت ترین کولر گازی های موجود در بازار می باشند که به دو دسته کولر گازی خانگی و کولر گازی اداری تقسیم می شوند و معمولا اکثر وسایل تهویه مطبوع خانگی این شرکت وارد بازار ایران می شود و به فروش می رسد.

شرکت گری امروزه از جمله کمپانی های فرا ملیتی محسوب می شود که کار تولید محصولات مرطوب کننده هوا و تهویه مطبوع خود را در کشورهایی نظیر چین، پاکستان، برزیل و ویتنام انجام می دهد و به واسطه ی تولید کردن 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و مرطوب کننده هوا، به صورت سالانه از جمله بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید کولر گازی به شمار می آید که مدل های متنوعی از کولرهای گازی نظیر کولر گازی دیواری با مدل های آی-متیک، ای-متیک، اینورتر، دی متیک، یو-متیک، آ-متیک، کیو-متیک، جی متیک و کیو-متیک و .... را شامل می شود و مدل ایستاده تاور و پنجره ای توربو را نیز در بر می گیرد.

کولر گازی دیواری گری

این نوع از کولرهای گری (اسپلیت ها) که به صورت دو تیکه می باشند امروزه مورد استقبال شدید افراد قرار گرفته اند. کولرهای دو تیکه گری دارای دو پنل خارجی و بیرونی هستند که پنل داخی را در داخل منزل و بر روی دیوار نصب می کنند و پنل بیرونی را نیز باید خارج از منزل نصب کنند که معمولا نسبت به دیگر مدل های کولر گازی فضای بیشتری را اشغال می کنند. اسپلیت های گری چون به صورت دو تکه می باشد و موتور کولر در داخل پنل بیرونی می باشد که خارج از منزل نصب می شود صدای خیلی کمی در محیط منزل ایجاد می کنند.

کولر گازی پنجره ای گری

کولر گازی پنجره ای نیز از دیگر انواع کولر گازی گری می باشد که یک تکه می باشد و چون تمام تجهیزات به کار رفته برای ساخت آن در یک پنل قرار گرفته است از قابلیت نصب آسانی برخوردار می باشد به این صورت که فقط باید آنها را درون پنجره اتاق جا داد بدون اینکه نیاز به سیم کشی و تجهیزات خاصی داشته باشد.

کولر گازی پرتابل گری

این نوع از کولر گازی ها نیز از جمله کولرهای یک تکه می باشند که قابل حمل نیز می باشند و برای نصب کردن آن فقط لازم است تا یک لوله خرطومی به پشت آن وصل کنید تا بدین شیوه گرمای تولید شده توسط موتور به بیرون تخلیه شود. این مدل کولرها معمولا صدای بیشتری نسبت به انواع دیگر کولرها تولید می کنند اما به خوبی می توانند فضای مورد نظر شما را مطبوع و خنک کند.

ویژگی ها و خصوصیات انواع کولر گازی گری

قیمت مقرون به صرفه

کولر گازی گری نسبت به سایر محصولات و کولر گازی های موجود در بازار و همچنین نسبت به امکانات و قابلیت های متنوعی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد بسیار مقرون به صرفه و پایین می باشد.

مصرف بهینه انرژی

به طور کلی کولرهای تولید شده توسط شرکت گری برق کمتری را مصرف می کنند و تمام کولر گازی های این شرکت دارای انرژی A++ و A+++ می باشند برای مثال کولر گازی های تولید شده سری لیوو گری از سیستم اینورتر همراه با مبرد ویژه شرکت گری که DC inverter Gree  نامیده می شود بر خوردار می باشد که موجب مصرف کمتر انرژی برق و در عین حال عملکرد بهتر کولر گازی ها می شود.

برخورداری از سیستم وای فای wifi

به طور تقریبی همه کولرهای لیوو گری از قابلیت سیستم وای فای برخوردار می باشند که به افراد کمک می کند تا در هر جا و مکانی که باشند بتوانند دستگاه خود را به راحتی کنترل کنند برای مثال زمانی که شما برای تفریح به مکان و شهر دیگری می روید می توانید از طریق این سیستم، نحوه کارکرد دستگاه خنک کننده خود را تنظیم کنید.

  همچنین با استفاده از این سیستم هوشمند می توانید اشکالات فنی پیش آمده کولر را بر روی گوشی موبایل خود ببینید و راحت تر آن را تعمیر کنید.

برخوراری از سیستم گرمایشی

یکی از قابلیت های ویژه ای که برای انواع کولر گازی امتیاز محسوب می شود و افراد نیز به دنبال آن هستند برخوداری از سیستم گرمایشی برای فصول سرد سال می باشد که کولر گازی های اسپلیت گری به وسیله ی برخوراری از پمپ های حرارتی پیشرفته و به روز در کنار کمپرسور یا موتورهای متغیر پیشرفته  توانایی گرمایش قابل قبولی در فصول سرد دارد.

کدام مدل اسپلیت گری بهتر است؟

کولر گازی سری لیوو Livo گری به روزترین سری کولر اسپلیت گری می باشد که از قابلیت های فنی ویژه ای برای تولید انرژی گرمایشی و سرمایشی در فصل های مختلف سال برخوردار می باشد. 

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید