تعمیر کولر گازی در مشهد | بهترین سرویسکار کولر گازی کیست؟

در این مقاله با خصوصیات انواع تکنسین کولر گازی اشنا خواهید شد.همچنین عواملی که باعث ایجاد آسیب در دستگاه خواهد شد را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد.

کولر گازی را می توان یکی از مهم ترین وسایل و ابزاری دانست که به خصوص در طول فصل تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای اینکه بتوانیم از بهترین خدمات تعمیر کولر گازی در مشهد استفاده کنیم، مطالعه این مقاله می تواند مناسب به شمار رود. به طور کلی عوامل مختلفی می تواند در خراب شدن یک دستگاه کولر گازی تاثیر داشته باشد و از این روی نیاز به چک دستگاه توسط تکنسین کولر گازی احساس می شود. همچنین باید توجه داشت که اجرت و هزینه های مربوط به تعمیر کولر گازی برای آن دسته از دستگاه هایی که شامل گارانتی نمی شوند نیاز است. البته برخی از موارد خارج از گارانتی نیز می تواند مسبب هزینه برای تعمیر کولر گازی شود.

در ادامه بیشتر در مورد موارد شامل گارانتی و خارج از گارانتی صحبت می کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما مطرح می سازیم که قطعا می تواند برای شما مناسب به شمار رود و می توانید در کوتاه ترین زمان از این خدمات استفاده نمایید. همچنین در زمینه بهترین شیوه ارتباط با تعمیرکار کولر گازی ،در خواست تکنسین کولر گازی و همچنین دیگر موارد مربوطه با شما صحبت خواهیم کرد که قطعا می تواند برای شما مناسب به شمار رود.

چه زمانی به تعمیر کولر گازی نیاز داریم؟

به طور کلی می توان گفت که کولر گازی در موارد بسیار زیادی می تواند نیاز به تعمیر داشته باشد. اتصال برق و یا کم شدن گاز دستگاه می توانند از مهم ترین دلایلی باشند که دستگاه کولر گازی را نیازمند تعمیرات می کنند. برای مثال ضربه یا آسیب فیزیکی به دستگاه و یا حتی گرد و غبار شدید می تواند از دیگر دلایلی باشد که دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می کند. به طور کلی هر زمان که دستگاه شما دچار خرابی شد و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید و یا کارکرد آن تضعیف شده است، می تواند از مواردی باشد که تعمیرکار نیاز دارد.

بهتر است از دستکاری کردن خانگی کولر گازی امتناع کرده و با کارشناسان و تکنسین تعمیر کولر گازی یا سرویس کار کولر گازی در تماس باشید. در ابتدا بهتر است که برای تعمیر کولر گازی در مشهد با شرکت فروشنده و خدمات پس از فروش برند دستگاه ارتباط برقرار کنید و در صورتی که نتوانستید از این خدمات استفاده نمایید، با کارشناسان دیگر تماس برقرار کرده و در این زمینه مشورت داشته باشید. در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت می کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک می گذاریم.یکی از مزیت های سایت سرمایش اعزام تکنسین کولر گازی در حداقل زمان میباشد.

 

بسته به کارکرد کولر گازی، می تواند در بازه زمانی مختلف نیاز به تعمیرات داشته باشد. علاوه بر مسائل جانبی مانند ضربه یا نوسان شدید برق، می توان گفت که سرویس دوره ای کولر گازی می تواند بهترین راهکار باشد که دستگاه نیاز به تعمیر پیدا نکند. بهتر است پیش از آنکه کولر گازی شما به صورت کامل کارایی خود را از دست بدهد، نسبت به سرویس کولر گازی اقدام کنید و با کارشناسان در این زمینه تماس برقرار کنید. سرویس دوره ای می تواند راهکاری بسیار مطمئن باشد که بهترین زمان برای انجام آن را می توان شروع فصل گرمای هر سال عنوان نمود. همچنین می توان گفت که این خدمات با بهترین کیفیت ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده نمایید،البته در صورتیکه از مراکز معتبر و تکنسین های حرفه ای درخواست نمایید. برای تعمیر کولر گازی در مشهد می توانید از خدمات ارائه شده در سایت سرمایش استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان نسبت به تعمیر دستگاه مورد نظر خود اقدام نمایید.

در ادامه بیشتر در مورد موارد فنی که در سرویس دوره ای انجام می شود صحبت خواهیم کرد. ما در صفحه تعمیر انواع کولر گازی بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

در سرویس دوره ای کولر گازی چه مواردی چک می شود؟

زمانی که شما نیازمند سرویس دوره ای می شوید و می خواهید نسبت به سرویس دوره ای دستگاه خود اقدام کنید، باید در نظر داشته باشید که این سرویس که توسط سرویس کار کولر گازی انجام می شود، به صورت حرفه ای است و می تواند از عوامل بروز خرابی جلوگیری کرده و نیاز شما به تعمیر کولر گازی را کاهش دهد. برای مثال می توانید در سرویس دوره ای چک کنید که دستگاه شما به گاز نیاز دارد؟ در صورتی که جواب مثبت است باید نسبت به سرویس کولر گازی با بهترین کیفیت و بهترین نوع گاز برودتی اقدام کنید. همچنین ویژگی های برقی دستگاه چک می شود و در صورتی که مابین قطعات گرد و غبار وجود داشته باشد، این گرد و غبار از روی دستگاه به صورت کامل پاک می شوند تا بتوانید از آن استفاده داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که تعمیر کولر گازی به وسیله سرویس دوره ای می تواند امری ضروری و بهتر باشد که با قیمتی مناسب ارائه می شود و از بروز هزینه های سرسام آور جلوگیری می کند. در ادامه این مواردی که در سرویس دوره ای کولر گازی معمولا بررسی می شود را شرح داده ایم:

چک کردن ترموستات

ترموستات شما مرکز فرماندهی سیستم تهویه مطبوع شماست و دمای آن را تنظیم کرده و خانه شما را در دمای ایده آل خود قرار می دهد. این ترموستات با سنجش دمای محیط اتاق که در آن قرار دارد کار می کند. سپس بر اساس دمای محیط دمای هوایی که به اتاق می خواهد انتقال دهد را تنظیم می کند. این مورد در سرویس دوره ای کولر گازی بررسی می شود. ترموستات در تنظیم دما نباید مشکل داشته باشد. چون در صورت داشتن مشکل ممکن است به کولر گازی آسیب جدی وارد کند. تکنسین ها در سرویس کولر گازی در مشهد این مورد در نظر می گیرند.

چک کردن اتصالات کولر گازی

مورد دیگری که در سرویس دوره ای کولر گازی چک می شود اتصالات کولر گازی است. زمانی که اتصالات لوله مسی، اتصالات برقی و ... به مرور زمان با مشکل مواجه شده باشد می تواند شما را نیز دچار مشکل کند. مدار الکتریکی و سیم های آن ممکن است به مرور زمان اتصالی کند. در این حالت باید دقت کنید که سیم ها دچار مشکل نشده باشد. یونیت خارجی که در محیط بیرون نصب شده است نیز اتصالاتی دارد که به مرور زمان ممکن است از جای اصلی خود خارج شده یا اینکه مشکلی براش ایجاد شده باشد. این مورد نیز باید بررسی شود. افرادی که به تعمیر کولر گازی در مشهد می پردازند، همیشه از شما می خواهند که مشکلات کولر گازی را سرویس های دوره ای به موقع پیشگیری کنید.

روغن کاری بخش های متحرک مانند فن ها

قطعا بخش هایی از هر وسیله ای که نیاز به روغن کاری دارد باید در بازه های زمانی مختلف روغن کاری شود. این روغن کاری معمولا در زمان سرویس دوره ای ها انجام می شود. کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. روغن کاری قطعات متحرک کولر گازی در بازه های زمانی مشخص و تعیین شده در دفترچه می تواند این قطعات را از ساییدگی و پارگی ها در امان قرار دهد.

تمیز کردن قطعات قابل شستشوی کولر گازی

زمانی که سرویسکاران برای سرویس کولر گازی در مشهد مراجعه می کنند در حین سرویس دستگاه برخی از قطعات را جدا کرده و از شما می خواهند که به دقت به پاک و تمیز کردن آن ها بپردازید. قطعه ای مانند فن هم نیاز به روغن کاری دارد و همین طور تمیز کاری. فن کولر گازی پس از مدتی گرد و غبار ها را به خود جذب می کند. فرقی نمی کند که فن کندانسور که در یونیت خارجی قرار دارد، باشد یا فن داخل اتاق. هر دو گرد و غبار و کثیفی زیادی را جذب می کنند.

بررسی فیلترجات کولر گازی

فیلترهای کولر گازی معمولا دارای عمر مشخصی است. همین طور در طول عمر خود حداقل 2 تا 3 بار نیاز به تمیز شدن دارد. این موارد نیز در سرویس دوره ای بررسی می شود. افرادی که برای تعمیر کولر گازی در مشهد به خانه ها مراجعه می کنند باید فیلترها به خوبی بررسی کنند. این فیلترها تاثیر زیادی بر کیفیت هوای تولید شده کولر گازی می گذارد.

حال که با این اطلاعات آشنا شدید، بهتر است که در صفحه تکنسین تعمیر کولر گازی در مشهد بهترین و مناسب ترین تعمیرکار را برای خود، انتخاب کنید.

چرا برخی سرویس دوره ای ها باعث خرابی کولر گازی می شود؟

عدم عملکرد مطمئن هر یک از قطعات در هر دوره ای ممکن است که باعث خرابی در دستگاه شوند و کارکرد کلی دستگاه مختل می شود. حتی گاهی قسمت سنسور دستگاه که وظیفه دریافت و اجرای دستورات از کاربر را دارد ممکن است دچار خرابی شود و همین امر می تواند مسبب بروز خرابی در دستگاه به صورت کلی شود. در صورتی که می خواهید از سرویس های دوره ای استفاده کنید، در نظر داشته باشید که تمامی این موارد چک می شوند و احتمال خرابی در دستگاه به حداقل می رسد. این امر توسط سرویس کار حرفه ای انجام می گردد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان به بهترین موارد در سرویس دسترسی داشته باشید.

اما در صورتی که باز هم نیاز به تعمیر دستگاه داشته باشید، در ادامه مواردی را به شما معرفی می کنیم که قطعا می تواند برای شما مناسب به شمار رود و در دسترس شماست. سرویس دوره ای را می توان راهکاری برای محافظت کولر گازی از خرابی عنوان کرد که با بهترین خدمات در دسترس است.

تعمیر کولر گازی چقدر زمان می برد؟

در هوای گرم تابستان، قطعا تعمیر سریع کولر گازی می تواند یکی از مهم ترین مسائل باشد و به همین دلیل باید از تعمیر کولر گازی در کوتاه ترین زمان بهره ببرید. معمولا تعمیرات با بهترین کیفیت در طول مدت کمتر از یک روز انجام می شود و این در حالی است که پنل های درون و بیرون کولر گازی کارایی خود را از دست نداده باشند.

(با توجه به شروع شدن فصل گرما و نیاز پیدا کردن کولر گازی ها به سرویس دوره ای ،پیدا کردن تکنسین کاربلد بسیار کار سختی خواهد بود.زیرا اکثر سرویسکاران کولر گازی مشغله بسیاربی خواهند داشت.برای این منظور با مراجعه به بخش اعزام تکنسین کولر گازی شرکت سرمایش میتوانید بهترین تکنسین ها را در هر زمانی ک نیاز داشته باشید انتخاب نمایید.)

در صورتی که نیاز به پنل جدید داشته باشید، قطعا این زمان می تواند بیشتر باشد. اما برای اینکه زمان تعمیر کولر گازی را بدانید، بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. سپس می توانید نسبت به استفاده از این خدمات اقدام نمایید. به طور کلی می توان گفت که تعمیر کولر گازی در کوتاه ترین زمان انجام می شود و شما می توانید از این خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شوید. در صورتی که سوالی در باره انتخاب سرویسکار کولر گازی داشته باشید، ادامه این مقاله می تواند برای شما مناسب باشد.

چگونه بهترین سرویس کار را برای تعمیر کولر گازی در مشهد انتخاب کنیم؟

انتخاب سرویس کار یا تکنسین کولر گازی برای بررسی دستگاه می تواند یکی از مهم ترین بحث ها باشد و از این روی می توانید از خدمات ارائه شده در این زمینه به صورت اینترنتی استفاده کنید. معمولا شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، دسترس پذیری بیشتری دارند و می توانند گزینه ای مناسب برای تمامی کسانی باشند که می خواهند نسبت به تعمیر کولر گازی در مشهد اقدام نمایند.

در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. این خدمات برای تعمیر کولر گازی در مشهد در سراسر شهر در دسترس است و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که کولر گازی یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده برای شما به شمار می رود و با انتخاب سرویس کار مطمئن می توانید این قطعه را از آسیب های ثانویه محافظت کنید.

در انتخاب بهترین سرویسکار کولر گازی در مشهد و بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات کولر گازی باید به مواردی که در ادامه بیان می کنیم توجه خاصی داشته باشید. در صورتی که نتوانید بهترین سرویسکار کولر گازی را انتخاب کنید، قطعا تکنسین بی تجربه خسارات سنگینی را برای شما ایجاد می کند.

ارائه خدمات جامع

هر سرویسکاری دارای حیطه کاری مشخصی است که شما می توانید قبل انتخاب سرویسکار کولر گازی در مشهد لیست خدماتی که ارائه می دهند را از آن ها بخواهید. این لیست می تواند به شما کمک کند که شما بهترین شرکت و سرویسکار را انتخاب کنید. به هر حال ممکن است برخی از شرکت ها خدمات جامع ای را ارائه ندهد. البته به نظر ما کیفیت خیلی بهتر از کمیت است. در نتیجه باید به نکاتی که در ادامه بیان می کنیم نیز توجه کنید. نکات مهم در انتخاب سرویسکار زمانی کاربردی واقع می شود که شما همه این نکات را در نظر بگیرید.

داشتن گواهی نامه معتبر از مراکز معتبر

بسیاری از سرویسکاران کولر گازی در مشهد با دریافت تجربیات اساتید و تعمیرکاران قدیمی تبدیل به سرویسکار ماهر شده اند. در مهارت و تجربه این افراد شکی نیست شاید در برخی موارد از تکنسین های دارای گواهی نامه معتبر نیز بهتر عمل کنند. اما گواهینامه های معتبر تعمیر کولر گازی نکات مهمی را به شما آموزش می دهند که برگرفته از تکنولوژی روز به کار رفته در کولر گازی های جدید می باشد. دانستن این نکات و آموزش ها و به مرور زمان کسب تجربه و مهارت کار بالای کار با ابزار می تواند یک تکنسین معتبر و توانا بسازد. در نتیجه این مورد را نیز در نظر بگیرید. همین طور شما می توانید از تکنسینی که به منزل شما می آید کارت گواهینامه آن ها را طلب کنید و تاریخ صدور آن را بررسی کنید. قطعا فردی که از تاریخ صدور گواهینامه اش مدت زیادی می گذارد می تواند تجربه بیشتری در این زمینه داشته باشد. این گواهینامه در مراکز زیادی صادر می شوند اما معتبر ترین این مراکز، سازمان فنی و حرفه ای کل کشور است که در تمام شهرها و استان ها مراکزی دارد که آموزشات مربوطه را به دانشجویان در زمان مشخص ارائه می دهند.

نظم و حضور به موقع در محل

همان طور که گفته شده این فاکتورهایی که توضیح دادیم در کنار هم می تواند یک تکنسین موفق و با تجربه بسازد. یعنی سرویسکاری که هم خدمات جامع و کاملی را ارائه می دهد، هم گواهینامه معتبر  دارد و طبق فاکتوریی که می خواهیم در مورد توضیح دهیم، منظم و به موقع در محل حضور پیدا کند. ممکن است گاهی اوقات شما نیاز اورژانسی به سرویسکار کولر گازی در مشهد داشته باشید. اگر سرویکار نتواند به موقع در محل حضور پیدا کند، ممکن است خسارت سنگینی برای شما ایجاد شود. حضور به موقع در محل توسط بسیاری از شرکت ها همانند سرمایش چک می شود و سرویسکار موظف هستند در محل در ساعت مقرر حضور پیدا کنند اما برخی از شرکت ها اینگونه نیست. پس این مرد را نیز در نظر بگیرید.

تعمیر کولر گازی را می توان یکی از مهم ترین خدماتی دانست که در دسترس شماست و می توانید از این خدمات استفاده کنید. در این مقاله با شما در زمینه تعمیر کولر گازی در مشهد صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مناسب باشد. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیر کولر گازی در مشهد داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت سرمایش تماس گرفته و از آنها راهنمایی بخواهید. در این مقاله همچنین در خصوص استفاده از خدمات سرویس دوره ای کولر گازی با شما صحبت کردیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک گذاشتیم که می تواند برای شما مناسب باشد.

تعمیر یا تعویض کولر گازی؟ مسئله این است...

یکی از مهم ترین مواردی که برای هر کاربر در زمان خرابی کولر گازی، ممکن است با آن روبرو شود، این است کولر گازی را باید تعمیر کنیم یا تعویض. ما در ادامه می خواهیم 8 دلیل را با هم بررسی کنیم که چه زمان هایی و چرا با کولر گازی را تعویض کنیم. این موارد به شما کمک می کند که در مواجه با آن، دیگر به فکر تعمیر کولر گازی نباشید. گاهی اوقات تعمیر کردن یک کالا فقط هزینه اضافی است و خرابی پی در پی یک کالا را می توان آلارمی برای زمان تعویض آن دانست. این را بدانید شرکت های تعمیر کولر گازی در مشهد معمولا مواردی که نیاز به تعویض کولر گازی باشد را همیشه چک می کنند.

1) زمانی که سر و صدای کولر گازی بیش از حد زیاد باشد

آیا می خواهید این تابستان بدون نیاز به بلند کردن صدا برای درخواست نمک، سر میز شام راحت باشید؟ سیستم های تهویه مطبوع در طی ده سال گذشته به طور قابل توجهی ساکت و آرام شده اند. معمولا کولر گازی که مدت زمان زیادی از ساخت آن می گذرد، به مرور زمان به سر و صدا می افتد و با هیچ تعمیری، قابل رفع نیست.

2) عدم اثرگذاری کولر گازی روی کیفیت هوا

به دلیل ساختمانها و آپارتمان های کوچک، خانه ها اکنون مکان مناسبی برای تنفس راحت نیستند. متأسفانه، نتیجه این است که هوای داخل خانه پنج برابر هوای بیرون آلوده است. سیستم تهویه مطبوع شما می تواند فضای زندگی شما را سم زدایی کرده و آن را سالم تر و تمیزتر کند. فیلترهای هوا و تصفیه کننده های هوا می توانند در هنگام نصب کولر گازی جدید برای پاکسازی میکروب ها و بخارات مضر، پاک سازی هوا از ذرات ریز را انجام دهند. رطوبت گیرها یکی دیگر از اجزایی است که می توانید برای کمک به سیستم در حفظ رطوبت مناسب اضافه کنید. اگر کولر گازی شما همانند قبل حتی بعد تعویض فیلترها، هوا را باکیفیت و مناسب تنفس کردن، نمی کند بهترین گزینه تعویض کولر گازی است. تکنسین های تعمیر کولر گازی در مشهد معمولا سعی می کنند این موارد را چک کرده و سپس دست به تعمیر آن بزنند.

3) کولر گازی قدیمی

زمانی که کولر گازی شما قدیمی شده باشد، لازم است که به فکر خرید یک کولر گازی جدید بیفتید. کولرهای گازی قدیمی علاوه بر تکنولوژی قدیمی که دارند، معمولا پر مصرف تر از کولرهای گازی جدید هستند. در نتیجه مصرف برق شما را بالاتر برده و شما را مجبور به پرداخت‌ قبض‌های سنگین می‌کنند. علاوه بر این‌ موارد، کولرهای گازی قدیمی زیاد دچار خرابی می‌شوند و شما را مجبور می‌کنند که مدام به دنبال تعمیر کار کولر باشید و ممکن است که قطعات آن در بازار موجود نباشد.

4) بالارفتن هزینه‌های تعمیر و نگهداری

همانطور که می‌دانید کولرهای گازی نیز مانند سایر دستگاه‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دارند. این تعمیر و نگهداری پیشگیرانه مستلزم پرداخت هزینه و صرف زمان است. اگر هزینه‌های تعمیر و نگهداری کولر گازی شما بالا رفته است، بهتر است که آن را با یک کولر گازی جدید جایگزین کنید. با این کار در بلند مدت نیز در صرف هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری، صرفه جویی کرده‌اید.

5) کولر گازی معیوب

گاها پیش می‌آید که کار کولر گازی از تعمیر گذشته باشد. ممکن است عیب‌های کولر گازی شما به گونه‌ای باشد که با تعمیر، مشکل آن حل نشود. در این مواقع هر چقدر هم که هزینه کنید، باز مشکلات کولر حل نمی‌شود و پس از گذشت چند وقت، کولر گازی شما دوباره نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

6) بوی آزار دهنده کولر گازی

به طور کل خارج شدن بوی نامطبوع از کولر گازی را نمی‌توان نشانه‌ی این دانست که زمان تعویض آن رسیده است. اما در مواردی که این بوی نا مطبوع به دلیل پوسیدگی بخش عمده‌ای از کولر باشد، زمان آن رسیده تا کولر گازی خود را تعویض کنید. روکش سیم‌ها، لوله‌ها و حتی بدنه کولرهای گازی به دلیل رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شوند و باعث خارج شدن بوی نامطبوع از کولر می‌شوند.

7) عدم تولید هوای سرد

کولرهای گازی بنا به دلایلی چون آسیب دیدن کمپرسور و خالی شدن گاز کولر، هوای سرد تولید نمی‌کنند. با انجام تعمیرات می‌توان این مشکل را رفع کرد. اما گاها پیش می‌آید که کولرهای گازی بنا به دلیل دیگری دچار افت راندمان شده باشند. در این موارد با هیچ تعمیری نمی‌توان تولید سرمای کولر گازی را به اندازه قبل رساند. در چنین مواردی نیاز است تا یک کولر گازی جدید خریداری نمایید یا اینکه به همان اندک سرمای تولید شده اکتفا کنید.(در بعضی موارد هزینه تعمیر کولر برابری میکند با خری یک دستگاه دیگر که توجیحی برای تعمیر نخواهید داشت)

8) طراحی کولرهای گازی جدید

کولر گازی در جلوه خانه شما نقش بزرگی دارد. کولرهای گازی قدیمی اغلب طراحی‌های قدیمی دارند و زیبایی خانه را از بین می‌برند. با خریداری یک کولر گازی جدید با طراحی به روز می‌توانید جلوه زیباتری به خانه خود بدهید. جدای از بحث زیبایی، کولرهای گازی جدید، کم مصرف‌تر از کولرهای گازی قدیمی هستند. در نتیجه با خرید یک کولر گازی جدید در هزینه برق ماهانه خود، صرفه جویی کرده‌اید.

آیا سرویس کولر گازی ضروری است ؟

سرویس کولرهای گازی شما درست به اندازه سرویس خودروی شما ضرورت دارد. اگر به صورت دوره‌ای و منظم نسبت به سرویس کولر گازی خود اقدام نکنید، کولر گازی شما دچار مشکلات اساسیه زیادی شده و مجبور به صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر آن خواهید شد.

با سرویس دوره‌ای از کولر خود، سلامتی خانواده خود را تضمین خواهید کرد چراکه با گذر زمان، بخش‌هایی از کولر دچار خاک گرفتگی شدید می‌شوند که می‌تواند مشکلات تنفسی به وجود بیاورد. همچنین فیلترهای کولر گازی دارای عمر محدودی بوده و باید در زمان‌های مشخص تعویض شوند. جدای از این مسائل، سرویس کار کولر با روغن کاری اجزای متحرک و بررسی وضعیت اتصالات، لوله‌ها و روکش سیم‌ها، احتمال خرابی کولر گازی را به حداقل می‌رساند.

برای سرویس کولر گازی حتما نیاز به سرویس کار داریم ؟

ممکن است که خودتان به فکر سرویس کولر گازی بیفتید. چنین کاری بسیار اشتباه بوده و ممکن از صدمات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. حتی سپردن کولر گازی به افراد ناشی نیز امری اشتباه است. ممکن است به دلیل عدم آگاهی‌تان، به قطعات کولر گازی صدمه بزنید و یا اینکه خودتان دچار صدمه شوید. حتی اگر هیچ مشکلی برای خودتان و کولر گازی پیش نیاید، کار مفیدی انجام نداده‌اید و جدای از آن، مشکلات احتمالی کولر گازی خود را پیدا نکرده‌اید. چه بسا همین مشکلات سطحی که با تعمیراتی کوچک قابل حل هستند، در آینده باعث ایجاد مشکلات بزرگ در کولر گازی شما شوند.

پس برای سرویس کولر گازی خود حتما از سرویس‌‌کارهای با تجربه کمک بگیرید.

 

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید