راهنمای نصب کولر گازی پنجره ای

همواره نصب کولر گازی دارای نکاتی است و کولر گازی پنجره ای نیز به همین صورت. ما در این مقاله راهکارهایی را برای نصب این نوع کولر گازی به طور کامل برای شما توضیح داده ایم

برای نصب کولر گازی پنجره ای به مهارت خاصی نیازی نیست. کافی است فقط نکات مهمی که در ادامه بیان می کنیم را به خوبی یاد بگیرید. هیچ روش ساده تر و مقرون به صرفه تر برای خنک کردن یک اتاق از تهویه مطبوع با پنجره وجود ندارد. این کولر گازی های جمع و جور قابل اعتماد، بادوام، قادر به خنک کردن اتاق های کوچک هستند اما مدل های امروزی از نظر ساختاری نسبت به کولر گازی هایی که فقط 10 سال پیش ساخته شده اند از لحاظ اقتصادی بسیار کارآمد تر هستند. به علاوه، تهویه هوا پنجره ای به راحتی قابل نصب است.

در اینجا، من نکاتی را در مورد اینکه هنگام خرید دستگاه تهویه مطبوع و سپس نحوه نصب کولر گازی پنجره ای و نگهداری آن در زمشتان، چه مواردی را باید در نظر بگیرید با شما به اشتراک می گذارم.

اندازه اتاق مورد نظر برای نصب کولر گازی پنجره ای

واحدهای A / C نصب شده در پنجره از اندازه و ظرفیت خنک کننده متنوعی برخوردار هستند ، از حدود 5000 BTU تا 25،000 BTU (واحد حرارتی انگلیس). به عنوان یک قاعده کلی ، برای هر فوت مربع فضای زندگی به حدود 20 BTU خنک کننده احتیاج دارید. بنابراین ، به عنوان مثال ، یک فرکانس 12x16. اتاق نیاز به تهویه مطبوع با ظرفیت خنک کننده تقریبا 4000 BTU.

(12x16 = 192 sq. ft. x 20 = 3,840 BTU)

طبق گفته های statista.com و وزارت انرژی ایالات متحده، تابستان ممکن است گرم باشد، اما رقابت برای خرید و فروش این وسایل نیز وجود دارد، از این رو در هر سال از 1.74 میلیون به 5.4 میلیون در هر سال فروش کولر گازی متغیر است.

پنجره را برای نصب کولر گازی پنجره ای چک کنید

اکثر سیستم های کولر گازی پنجره ای به گونه ای طراحی شده اند که در پنجره های دوجداره قرار گیرند، اما بعضی از آن ها نیز می توانند در داخل اتاقک و پنجره های کشویی قرار گیرند. (در مورد سازنده تهویه هوا برای دستورالعمل های خاص نصب مراجعه کنید.) در اینجا، من در مورد نحوه نصب کولر گازی پنجره ای در پنجره دوجداره، که تا حدودی محبوب ترین سبک پنجره است، بحث خواهیم کرد.

از قسمت پایین پنجره شروع کنید و سپس قد و عرض دهانه را اندازه بگیرید. حتماً هنگام خرید یک سیستم تهویه مطبوع، آن ابعاد را در دست داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که از راحتی آن در پنجره جا می گیرد. همچنین، هنگام تصمیم گیری برای نصب کولر گازی پنجره ای، امنیت در هنگام آتش سوزی را به خاطر بسپارید. در صورت وقوع آتش سوزی، آن را در یک پنجره معابر که تنها وسیله فرار است قرار ندهید.

استاندارد بهره وری انرژی را در نظر بگیرید

راندمان انرژی تهویه مطبوع اتاق با شماره EER آن مشخص می شود، که دارای رتبه کارایی انرژی است. EER با تقسیم امتیاز BTU کولر گازی بر مقدار وات کولر گازی محاسبه می شود. به عنوان مثال، کولر گازی با 12000 BTU که از 1200 وات برق استفاده می کند، دارای EER 10 است.

هیچ گاه eer را با seer اشتباه نگیرید (seer مخفف نسبت بهره وری انرژی فصلی) که برای محاسبه بازده انرژی سیستم های تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود.

واحدهای A / C پنجره معمولاً دارای رتبه بندی بین حدود هشت تا 12 هستند. امتیاز 10 یا بالاتر برای صرفه جویی در مصرف برق و پایین آوردن صورتحساب ابزار شما ایده آل است. و حتما به دنبال ویژگی هایی مانند کنترل دمای دیجیتال ، سرعت متغیر فن و تنظیمات خواب باشید که این نیز می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند.

راهنمای نصب کولر گازی پنجره ای

در نحوه نصب کولر گازی پنجره ای به بهترین وجه باید با دو نفر انجام می شود. حتی سیستم های تهویه مطبوع کوچک برای بلند کردن سنگین هستند. جعبه اصلی و محتوای بسته بندی کولر گازی پنجره ای را در مکان امن نگهداری کنید. بعدا می توانید از آن برای نگهداری در فصل زمستان استفاده کنید.

با خواندن کتابچه راهنمای نحوه نصب کولر گازی پنجره ای شروع کرده و خود را با تمام سخت افزارها و اتصال دهنده های موجود آشنا کنید. بیشتر واحدها با کیت همراه هستند که شامل پسوند قابل تنظیم در پنجره و براکت های نصب فلز است. این قسمت ها از ایمنی و هوای مناسب در باز شدن پنجره اطمینان حاصل می کنند. و برای پشتیبانی بیشتر، به خصوص برای سیستم های تهویه مطبوع بزرگتر، خرید یک براکت تکیه گاه فولادی را در نظر بگیرید و آن را به دیواره بیرونی خانه، به طور مستقیم زیر لبه پنجره نصب کنید.

سطح زیرین پنجره را بلند کنید و واحد A / C را با محوریت در پنجره تنظیم کنید. بیشتر وزنه ها از پنجره آویزان می شوند ، بنابراین حتماً یک پایه محکم را روی واحد نگه دارید. حالا قسمت زیرین را پایین بیاورید تا اینکه با قسمت بالای A / C مستقیماً پشت فلنج فلزی در حال عبور از بالای واحد تماس برقرار کند. فشار رو به پایین را روی سطح پایین نگه دارید. این مانع از سرنگونی واحد پنجره می شود. کیت نصب به طور معمول شامل دو براکت کوچک فلزی به شکل L است که برای جلوگیری از افزایش سطح پایین استفاده می شود.

یک براکت را در لبه سمت چپ، بالای لبه پایین قرار دهید. سپس از یک مته بی سیم استفاده کنید تا براکت را به قسمت فوقانی بچسبانید. این کار را تکرار کنید تا براکت باقی مانده را در سمت راست پایین پایین نصب شود. بسته به واحد A / C ، ممکن است شما نیز نیاز داشته باشید که پیچ های کوتاه را از طریق فلنج فلزی که در قسمت بالای دستگاه و در قسمت پایین دستگاه قابل جابجایی است، تنظیم کنید. با استفاده از براکت ها در جای خود و قسمت پایین در جای خود قفل شده و واحد A / C در جای خود فیکس می شود.

این نکات زمانی که اطلاعات کامل تری از خود دستگاه و نحوه نصب کولر گازی داشته باشید برای شما کاربردی تر است.

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید