هزینه نصب کولر گازی چقدر است؟

در این مقاله توضیحات کاملی خواهیم داد درباره اینکه هزینه های نصب کولر گازی بر چه اساسی حساب میشود.همچنین توضیحاتی درباره اینکه چگونه یک تکنسین کاربلد پیدا کنیم ارایه خواهد شد.

در فصل تابستان و به خصوص در مناطقی که رطوبت هوا بالا می رود، نیاز به کولر گازی احساس می شود و از این روی بسیاری از ساختمان ها از کولر گازی استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با هزینه نصب کولر گازی آشنا کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما در میان بگذاریم. نصب کولر گازی معمولا توسط شرکت های نمایندگی ارائه می شود. هزینه نصب کولر گازی برای این دسته از محصولات گرفته نمی شود. ولی اگر بخواهید انواع کولر گازی متفرقه را نصب کنید و یا می خواهید برای نصب کولرگازی از افراد حرفه ای استفاده کنید، هزینه نصب کولر گازی از شما گرفته می شود و ما هم قصد داریم در این مقاله شما را بیشتر با این هزینه ها آشنا سازیم. به طور کلی می توان گفت که هزینه نصب کولر گازی اگر به افراد حرفه ای پرداخت شود می تواند از هزینه های اضافی در تعمیرات ناشی از عدم نصب حرفه ای بکاهد. از این رو هزینه نصب کولر گازی را بهتر است به افرادی پرداخت کنید که در این زمینه بیشتر حرفه ای شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این زمینه با شما صحبت کنیم.

چه عواملی بر هزینه نصب کولر گازی موثر است؟

همانطور که گفته شد، هزینه نصب کولر گازی برای بار اول توسط تکنسین های مخصوص هر شرکت دریافت نمی شود و برای همین می توان گفت که هزینه نصب کولر گازی را برای بار اول مهمان شرکتی هستید که از آن کولر گازی خریداری کردید. اما اگر بخواهید نقل مکان کنید، نیاز به جابجایی کولر گازی دارید و به همین جهت باید از نصاب شرکت یا نصاب محلی کمک بگیرید که در این صورت باید هزینه نصب کولر گازی را پرداخت کنید. در ادامه، بیشتر در زمینه عواملی صحبت می کنیم که بر هزینه نصب کولر گازی می توانند تاثیرگذار باشند.

در صورتی که به تکنسین نصب و تعمیر کولر گازی در مشهد، نیاز دارید، می توانید با صفحه لینک شده مراجعه کرده و بهترین و مناسب ترین نصاب را برای خود انتخاب کنید.

نصب یونیت های کولر گازی

کولر گازی از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است و باید برای نصب یونیت ها از افراد حرفه ای استفاده کرد که در این صورت هزینه نصب کولر گازی می تواند متفاوت باشد. در صورتی که یونیت خارجی کولر گازی نیاز به تعمیر و یا شارژگاز نداشته باشد، معمولا از شما هزینه های اضافی دریافت نمی شود. ولی توصیه می شود که علاوه بر هزینه نصب کولر گازی در هر جابجایی، یک بار هم کولر گازی خود را شارژگاز کنید و یا بررسی کنید تا خرابی نداشته باشد. یونیت خارجی که در قسمت بالکن یا پشت بام(خارج از محیطی نصب میشود که پنل قرار دارد) نصب می شود حاوی قسمت کمپرسور، کندانسور و منبع گاز بوده و باید با دقت نصب شود.

محل قرارگیری یونیت ها

یکی از مهم ترین مسائلی که تاثیرگذار در هزینه نصب کولر گازی است، محل قرار گیری یونیت ها است. معمولا باید یونیت داخلی(پنل) در محلی نصب شود که در دسترس باشد و همچنین یونیت خارجی باید در محلی نصب شود که به راحتی در دسترس نباشد(در صورتیکه کاملا در دسترس باشد امکان دزدیده شدن کمپرسور و قطعات داخلی یونیت بسیار زیاد میباشد). در صورتی که محل قرار گیری یونیت های کولر گازی و یا ارتباط دادن دو یونیت به یکدیگر سخت باشد، سرویس کار کولر گازی (تعمیر کار کولر گازی) اجرت نصب بیشتری را دریافت می کند. هزینه نصب کولر گازی به طور مستقیم وابسته به محلی است که شما می خواهید یونیت ها را نصب کنید.همچنین به میزان لوله مسی مصرف شده و نوع لوله مسی هم مرتبط میباشد.

قدرت موتور کولر گازی

یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه نصب کولر گازی تاثیر مستقیم داشته باشد، قدرت دستگاه به شمار می رود. به طور عمده در صورتی که کولر گازی شما بر فرض مثال 12000 باشد، اجرت نصب آن با انواع کولر گازی که قدرت بالاتری دارند می تواند متفاوت شود. اما چرا قدرت کولر گازی می تواند در هزینه نصب تاثیرگذار باشد؟ باید گفت که وزن دستگاه، تجهیزات و متعلقات مورد نیاز دستگاه و میزان گاز برودتی که استفاده میشود در هزینه نصب کولر گازی سهیم هستند، بر اساس نوع دستگاه و قدرت آن تعیین می شوند.بر همین اساس هر چقدر قدرت کولر گازی بالاتر باشد، احتمال اینکه هزینه نصب کولر گازی بیشتر شود بالاتر است. پس اگر هنوز کولر گازی خود را انتخاب نکرده اید، بهتر است در نظر داشته باشید که هزینه های مربوط به نصب هر دستگاه می تواند متفاوت باشد و بهتر است که پیش از خرید به این موارد توجه داشته باشید.حتما قبل از خرید با تکنسین های مجرب مشورت نمایید.

هزینه های احتمالی نصب کولر گازی

از مهم ترین مواردی که در هزینه نصب دستگاه  باید در نظر داشته باشید، هزینه های احتمالی در نصب کولر گازی به شمار می رود. شما باید بتوانید بر این اساس، پیش بینی هرگونه هزینه را داشته باشید. برای مثال ممکن است که کولر گازی شما نیاز به قطعات جدید داشته باشد ویا در حین نصب لوله مسی را باید به سختی و از بین چند دیوار عبور دهند که شامل سوراخکاری بیشتری میشود و به همین دلیل می توان گفت که هزینه نصب کولر گازی برای شما ممکن است افزایش داشته باشد.(البته این مورد فقط یک مثال بود) باید در نظر داشته باشید که علاوه بر هزینه نصب کولر گازی شما باید هزینه ایاب ذهاب سرویس کار را پرداخت کنید. اما این تمام هزینه نصب کولر گازی نیست. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

هزینه های پیش بینی نشده

ممکن است که گاهی هزینه های پیش بینی نشده ای علاوه بر هزینه نصب کولر گازی پرداخت کنید که می تواند هزینه های مربوط به سیم کشی یا بهبود برق ساختمان برای کشش نصب انواع دستگاه کولر گازی را داشته باشد. اما در انتخاب تعمیرکار کولر گازی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ در ادامه این مقاله قصد داریم در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مناسب به شمار برود و در دسترس شما می باشد.

حال که با این موارد آشنا شدید به راحتی می توانید با یک آموزش نصب اسپیلت، به راحتی خودتان کولر گازی را نصب کنید.

برای انتخاب سرویس کار به این نکات دقت داشته باشید

کولر گازی را می توان یکی از حساس ترین قطعاتی دانست که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه داشته باشید که یک سرویس کار یا تعمیر کار حرفه ای می تواند هزینه نصب کولر گازی را کاهش داده و به شما کمک می کند تا بتوانید تجربه ای خوب از سرویس و نصب کولر گازی داشته باشید. یک نصاب باید مهارت تعمیر داشته باشد و بتواند در صورت بروز عیب، ایراد کولر گازی را برطرف نماید. با شیوه شارژ گاز دستگاه آشنایی داشته باشد و همچنین بهتر است که تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. پیشنهاد می شود که برای کاهش هزینه نصب کولر گازی از افرادی که حرفه ای نیستند استفاده نکنید و از سرویس کار حرفه ای که در شرکت های معتبر و زیر نظر آن ها فعالیت می کند بهره بگیرید. اما چرا؟ معمولا شرکت هایی که در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی فعالیت می کنند، در دسترس صاحب کار هستند و کارفرما می تواند در صورت عدم رضایت از نصب، موارد مورد نظر خود را با شرکت در میان بگذارد. همچنین بهتر است که نصاب کولر گازی بتواند در صورت بروز عیب در دستگاه ناشی از برق منزل، این مشکل را برطرف سازد.همچنین در صورت عدم رضایت میتوانید این موضوع را با شرکت درمیان بگذارید.پیشنهاد ما همیشه استفاده از تکنسین هایی که جواز دارند بوده است.به دلیل اینکه آنها دوره های حرفه ای را گذرانده اند،میتوانند مشکل را در سریع ترین زمان ممکن رفع نمایند.تجربه ی بالایی دارند.در صورت عدم ضایت میتوانید این مساله را با اتحادیه در میان بگذارید.اما در صورتیکه از افرادی کمک بگیرید که مجوز ندارند احتمال خراب کرد کار نیر به وجود می آید.بسیار مواردی بوجود امده که به دلیل عدم تسلط تکنسین به کار، باعث خسارت های بیشماری به دستگاه شده است.در انتخاب تکنسین بسیار دقت نمایید.

چگونه تعمیر کار کولر گازی را انتخاب کنیم؟

استفاده از وب سایت اینترنتی برای دسترسی به سرویس کار کولر گازی می تواند گزینه ای مناسب باشد. به این صورت شما در سراسر نقاط شهر و کشور می توانید به نزدیک ترین سرویس کار دسترسی داشته باشید و در کوتاه ترین زمان، نصب کولر گازی را انجام دهید. در صورتی که سوال داشته باشید به صورت اینترنتی می توانید با سرویس کار ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. همچنین بازه هزینه نصب کولر گازی برای شما به این صورت روشن تر است و بیان می شود که شما برای تعمیر و نصب کولر گازی چقدر هزینه باید بپردازید. البته این هزینه ممکن است کاهش و یا افزایش داشته باشد. در این خصوص باید توجه داشت که برخی از موارد پیش بینی نشده می تواند مسبب این کاهش یا افزایش هزینه نصب کولر گازی شود. به طور کلی می توان گفت که کولر گازی یکی از مهم ترین ابزار برای اسایش انسان میباشد و بهتر است از سرویس کار حرفه ای برای نصب آن استفاده کرد. معمولا خرابی های ناشی از عدم نصب مطمئن می تواند باعث افزایش هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه شود. از این روی توصیه می شود که برای هزینه نصب کولر گازی صرفه جویی زیادی نکنید.

کلام آخر

پس از دوران کولر های آبی که در بازار عرضه شدند، امروزه کولر گازی یکی از مهم ترین ابزار موجود در بازار به شمار می رود و شما می توانید در این مقاله در زمینه هزینه نصب کولر گازی اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کرده و بر این اساس نسبت به خرید کولر گازی اقدام کنید. در صورتی که سوالی در زمینه نصب کولر گازی و هزینه نصب کولر گازی داشته باشید می توانید با کارشناسان اینترنتی سرمایش تماس گرفته و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید. به طور کلی در این مقاله شما را با عوامل تاثیر گذار بر هزینه نصب کولر گازی آشنا کردیم. بهتر است به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد، پیش از اینکه نسبت به نصب و سفارش نصب کولر گازی اقدام کنید، با کارشناسان در این خصوص ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. هزینه نصب کولر گازی بر اساس اقدامات نصاب برای باز و بسته کردن دستگاه، سرویس و تعمیر، هزینه ایاب و ذهاب و بسیاری دیگر از پارامترها تعیین شده و به شما اطلاع داده می شود.

مقالات پربازدید

SARMAYESH

سرتیتر در اینجا

یک سری توضیحات در باره سایت ما در اینجا قرار میگیرد

توضیحات سطر دیگر در اینجا

توضیحات سطر آخر در اینجا قرار میگیرد

ورود به اکانت

موبایل خود را وارد کنید